כניסה למנהל המודעות בפייסבוק

black and white laptop computer on brown wooden desk

כדי להתחבר למנהל המודעות של פייסבוק ולנתח את הנתונים של הקמפיינים, בצע את השלבים הבאים:

1. כניסה למנהל המודעות

  1. התחבר לחשבון הפייסבוק שלך.
  2. עבור אל מנהל המודעות.
  3. בחר את החשבון שבו אתה רוצה לנהל את המודעות (אם יש לך יותר מחשבון אחד).

2. צפייה בנתוני הקמפיינים

  1. בחר בקמפיין: בלוח הבקרה של מנהל המודעות, תראה רשימה של כל הקמפיינים הפעילים, לא פעילים והממתינים. בחר את הקמפיין שברצונך לנתח.
  2. צפה במודעות ובסטים של מודעות: לחץ על הקמפיין כדי לראות את הסטים של המודעות והמודעות שבו. תוכל לעבור בין לשוניות “קמפיינים”, “סטים של מודעות” ו”מודעות”.

3. ניתוח הנתונים

  1. בחירת פרמטרים: בחר את הפרמטרים שברצונך לנתח מתוך השדות הקיימים (כגון: חשיפות, קליקים, עלות לקליק, המרות וכו’).
  2. שימוש בפילטרים: תוכל לסנן את הנתונים לפי תאריכים, אזורים גיאוגרפיים, סוגי מכשירים ועוד.
  3. יצירת דוחות מותאמים אישית: לחץ על “צור דוח מותאם אישית” כדי ליצור דוח שמתאים לצרכים שלך. תוכל לבחור את המדדים, פילטרים וטווחי הזמן.

4. שימוש בכלים נוספים

  1. פילוח קהלים: נתח את קהל היעד לפי גיל, מין, מיקום גיאוגרפי וכו’.
  2. ניתוח המרות: בדוק את מספר ההמרות והעלות להמרה כדי להבין את האפקטיביות של הקמפיין.
  3. השוואת קמפיינים: השווה בין קמפיינים שונים כדי לראות איזה מהם הכי אפקטיבי.

5. ייצוא נתונים

  1. ייצוא לקובץ אקסל: לחץ על כפתור “ייצוא” ובחר את הפורמט המתאים (CSV, Excel).
  2. ניתוח באקסל: תוכל לנתח את הנתונים בצורה מעמיקה יותר באמצעות כלי הניתוח של Excel.

טיפים נוספים:

  • עקוב אחרי טרנדים: חשוב לעקוב אחרי טרנדים ולבחון את התנהגות הקהלים לאורך זמן.
  • בצע שינויים בהתאם לניתוח: אם אתה רואה שקמפיין מסוים לא מביא את התוצאות הרצויות, אל תהסס לבצע שינויים ולהתאים את האסטרטגיה.
WhatsApp
LinkedIn
Facebook
Twitter

אולי מעניין אותך גם..

לשיחה עם יועץ לימודים

אולי מעניין אותך גם..

כל הזכויות שמורות למכללת צדק אקדמי מבית צדק מדיה | Copyright 2024©