ללמוד דיגיטל וטכנולוגיה
מכל מקום בזמן שלך

זה הזמן להתחיל את המסע שלך לעבר העולם הדיגיטלי עם מיטב קורסים אונליין דיגיטליים שיאפשרו לך להכנס לעולם הדיגיטלי

קנבה למורים

1. טכנולוגיה בכיתה

Canba היא פלטפורמה מקוונת המספקת למורים מגוון שלם של חומר חינוכי. יש לו מגוון רחב של משאבים וחומרים לשימוש המורים בכיתותיהם.

לדוגמה, מורים יכולים ליצור מצגות אינטראקטיביות, חידונים ומשחקים עבור התלמידים שלהם עם הכלים של Canba. הם יכולים גם להשתמש בפלטפורמת Canba כדי למצוא מאמרים ממקורות שונים ולאחר מכן להוסיף אותם לספריית הכיתה.

השימוש בטכנולוגיה בכיתה נמצא בעלייה מתמדת בשנים האחרונות. השימוש בטכנולוגיה בבתי ספר ובכיתות אינו חדש אך לאחרונה הוא נמצא במגמת עלייה. מורים משתמשים במכשירים ניידים ובאפליקציות כדי להפוך את ההוראה שלהם לאינטראקטיבית, מרתקת ואפקטיבית יותר.

חלק מהאפליקציות הניידות הפופולריות ביותר עבור מורים הן Kanba, ClassDojo ו-Quizlet. אפליקציות אלה משמשות מורים כדי לשפר את כישורי ההוראה שלהם, לעקוב אחר התקדמות התלמידים, ליצור פעילויות למידה ולערב את התלמידים באמצעות gamification.

2. עתיד החינוך

Canba היא פלטפורמה מקוונת בחינם שעוזרת למורים למצוא ולשתף משאבים להוראה. יש לו ממשק ידידותי למשתמש ואפשר לחפש משאבים לפי נושא, מדינה או רמת השכלה.

Canba מאפשרת למורים ליצור קורסים, לשתף אותם עם מורים ותלמידים אחרים, ולשתף פעולה זה עם זה. זה גם מספק גישה לחומרים בצורה של סרטונים, מאמרים, ספרים אלקטרוניים ועוד.

Canba היא פלטפורמה שמחברת תלמידים למורים לעזרה בשיעורי בית. זוהי רשת חברתית שיש בה צ'אט בוט עבור התלמידים לשאול שאלות ולקבל תשובות. ככל שהעולם מתקדם לעבר יותר חינוך דיגיטלי, קנבה תהיה חלק חשוב מעתיד החינוך.

מה דעתך על עתיד החינוך?

3. מודלים של תגמול ופיצויים למורים

Kanba היא פלטפורמה מבוזרת למורים. הוא מספק להם את האפשרות ללמד בדרכם שלהם, והוא גם נותן להם הזדמנות לקבל תמורה על עבודתם.

מורים אינם מקבלים שכר לפי שעה, אלא לפי כמה הם תורמים לקהילה. המשמעות היא שהם מתוגמלים על הזמן שהם מקדישים להוראה ומענה על שאלות.

המודל הנוכחי של שכר למורים לא עובד. צריך לשלם למורים יותר והם צריכים לקבל תגמול על העבודה שהם עושים.

ישנם מודלים רבים שניתן ליישם כדי לתגמל מורים, כגון שכר מבוסס זכויות, בונוסים מבוססי ביצועים ותמריצים אחרים.

המודל הנפוץ ביותר הוא שכר מבוסס-הכשרון שיעלה את השכר על בסיס ניסיון ורמות השכלה. מודל זה יתגמל מורים בעלי ניסיון רב בכך שהוא יפצה אותם יותר מאלה עם פחות ניסיון.

4. סביבות למידה מותאמות אישית

השימוש בקנאבה נחקר על ידי כמה בתי ספר כדרך לספק סביבות למידה מותאמות אישית.

קנאבה הוא צמח בעל תכונות פסיכואקטיביות ששימש בשיטות רוחניות במשך מאות שנים. לאחרונה נעשה בו שימוש במערכת החינוך כדי לסייע לתלמידים עם הפרעות קשב וריכוז, חרדה ודיכאון.

סביבות למידה מותאמות אישית הן העתיד של החינוך. הם נועדו לענות על צרכי התלמידים בצורה מותאמת אישית ומותאמת לצרכיהם.

המטרה העיקרית של סביבות למידה מותאמות אישית היא לספק את החינוך הטוב ביותר לכל תלמיד, מה שלא תמיד אפשרי בכיתות המסורתיות. ניתן לעשות זאת באמצעות מגוון שיטות שונות, כגון מערכי שיעור אישיים, הוראה אחד על אחד, ומשוב מותאם אישית על מטלות.

6. סגנונות הוראה ופדגוגיות

Canba היא פלטפורמה חינוכית מבוססת טאבלטים המציעה למידה מותאמת אישית, מותאמת. זה פותח על ידי מורים עבור מורים כדי לעזור להם ללמד את תלמידיהם.

הפלטפורמה מספקת סגנונות הוראה ופדגוגיות שונות למורים כדי שיוכלו לבחור את הטוב ביותר עבור תלמידיהם. הוא גם מספק מגוון רחב של תכנים ונושאים, הכולל אומנויות, מדעים, מתמטיקה ושפות.

סגנונות הוראה ופדגוגיות הן אוסף של אסטרטגיות שהמורים משתמשים בהן כדי ללמד את התלמידים. הסגנון תלוי בניסיון, בידע ובאישיות של המורה.

בחלק זה, נחקור שישה סגנונות הוראה ופדגוגיות שונות. נלמד גם על היתרונות של כל סגנון הוראה ופדגוגיה.

1) הוראה ישירה- זוהי גישה מסורתית להוראה שבה המורה מדבר ארוכות על הנושא הנדון. 2) הרצאה- זוהי גישה מסורתית נוספת להוראה שבה המורה מרצה במשך תקופה ממושכת על נושא או נושא ספציפי. 3) הרצאה עם דיון- בסגנון הוראה זה, יש יותר אינטראקציה בין תלמיד למורה מאשר בהרצאה רק בגלל שיש דיונים

תוכן עניינים