ללמוד דיגיטל וטכנולוגיה
מכל מקום בזמן שלך

זה הזמן להתחיל את המסע שלך לעבר העולם הדיגיטלי עם מיטב קורסים אונליין דיגיטליים שיאפשרו לך להכנס לעולם הדיגיטלי

איך מוסיפים שיר לסרטון בטיקטוק?

הוספת שיר לסרטון TikTok היא דרך מצוינת להבליט אותו ולקבל יותר צפיות. פוסט זה בבלוג מסביר בפירוט את השלבים הדרושים להוספת שיר לסרטון TikTok. הוא מכסה נושאים כמו כיצד לבחור שיר, כיצד להוסיף את השיר לסרטון וכיצד להתאים את עוצמת הקול של המוזיקה. בנוסף, הוא כולל שני איורים שיעזרו להדריך את הקורא בתהליך.

בחירת שיר

לפני שתוכל להוסיף שיר לסרטון ה-TikTok שלך, תחילה עליך לבחור אחד. כדי לבחור שיר, התחל בהקשה על סמל "+" בתחתית המסך. לאחר מכן, הקש על סמל "מוזיקה". זה יביא רשימה של שירים פופולריים שתוכלו לבחור מהם. אתה יכול גם לחפש שיר מסוים על ידי הקשה על סמל "חיפוש" בחלק העליון של המסך. לאחר שמצאת את השיר שבו ברצונך להשתמש, פשוט הקש עליו כדי לבחור בו.

הוספת השיר לסרטון: לאחר שבחרתם שיר, תוכלו להוסיף אותו לסרטון שלכם. כדי לעשות זאת, חזור למסך עריכת הווידאו והקש שוב על סמל "+". הפעם, בחר בסמל "מוזיקה". זה יביא את השיר שבחרת קודם לכן. הקש על השיר כדי להוסיף אותו לסרטון שלך. אתה יכול גם להתאים את נקודות ההתחלה והסיום של השיר על ידי גרירת המחוונים "התחל" ו"סיום".

התאמת עוצמת הקול: לאחר שהוספת את השיר לסרטון שלך, ייתכן שתרצה לשנות את עוצמת הקול. כדי לעשות זאת, הקש שוב על סמל "+" ובחר בסמל "ווליום". זה יציג מחוון שבו תוכל להשתמש כדי להתאים את עוצמת הקול של המוזיקה. הזז את המחוון שמאלה או ימינה כדי להנמיך או להגביר את עוצמת הקול של השיר. לאחר שתגדיר את עוצמת הקול לטעמך, הקש על כפתור "סיום" כדי לשמור את השינויים שלך.

שיתוף הסרטון שלך: לאחר שהוספת את השיר לסרטון שלך והתאמת עוצמת הקול, אתה מוכן לשתף אותו. כדי לעשות זאת, הקש על סמל "שתף" בחלק העליון של המסך. זה יציג רשימה של אפשרויות לשיתוף הסרטון שלך. אתה יכול לבחור לשתף אותו עם החברים והעוקבים שלך ב-TikTok, או שאתה יכול לשתף אותו עם פלטפורמות אחרות כמו טוויטר, פייסבוק ועוד. בחר כיצד תרצה לשתף את הסרטון שלך ולאחר מכן הקש על "שתף" כדי לפרסם אותו. הוספת שיר לסרטון TikTok היא דרך מצוינת להבליט את הסרטון שלך. זה יכול לעזור לך לקבל יותר צפיות ומעורבות בסרטונים שלך. עם השלבים המתוארים בפוסט זה בבלוג, אתה אמור להיות מסוגל להוסיף בקלות שיר לכל אחד מסרטוני ה-TikTok שלך. רק זכור לבחור שיר, להוסיף אותו לסרטון, להתאים את עוצמת הקול ולאחר מכן לשתף את הסרטון שלך. עם כמה שלבים פשוטים, אתה יכול לקבל סרטון מדהים שבטוח יקבל הרבה צפיות.

תמונה מקרוב של יד המשתמשת בטלפון כדי לבחור שיר לסרטון TikTok
תמונה מקרוב של יד המשתמשת בטלפון כדי לבחור שיר לסרטון TikTok

הוספת שיר לסרטון

לאחר שבחרת והוספת שיר לסרטון שלך, ייתכן שתרצה להתאים אותו עוד יותר. אתה יכול לעשות זאת על ידי הוספת אפקטים קוליים או קטעי אודיו אחרים לסרטון. כדי לעשות זאת, הקש שוב על סמל "+" ובחר בסמל "אפקטי קול". זה יציג רשימה של אפקטים קוליים וקטעי אודיו אחרים. בחר את זה שברצונך להוסיף וגרור אותו לציר הזמן של הסרטון. אתה יכול להתאים את נקודות ההתחלה והסיום של אפקט הקול או קליפ האודיו על ידי גרירת המחוונים "התחל" ו"סיום". לאחר התאמת אפקט הקול או קליפ השמע לטעמך, הקש על כפתור "סיום" כדי לשמור את השינויים שלך. אתה יכול גם להתאים את עוצמת הקול של אפקט הקול או קליפ השמע על ידי הקשה על סמל "+" ובחירה בסמל "ווליום". אתה יכול להזיז את המחוון שמאלה או ימינה כדי להנמיך או להגביר את עוצמת הקול של הקליפ. לאחר שתגדיר את עוצמת הקול לטעמך, הקש על כפתור "סיום" כדי לשמור את השינויים שלך. עם תוספת של אפקטים קוליים וקטעי אודיו, אתה יכול ליצור סרטון TikTok ייחודי ומרתק עוד יותר.

כוונון עוצמת הקול של המוזיקה

לאחר שהוספת שיר לסרטון שלך, ייתכן שתרצה להתאים אותו עוד יותר על ידי התאמת עוצמת הקול הראשי של השיר. כדי לעשות זאת, הקש שוב על סמל "+" ובחר בסמל "ווליום". פעולה זו תעלה מחוון שתוכל להזיז שמאלה או ימינה כדי להנמיך או להעלות את הווליום הכללי של השיר. אתה יכול גם לכוונן את עוצמת הקול של אפקטי הקול וקטעי אודיו אחרים שהוספת לסרטון. כדי לעשות זאת, הקש שוב על סמל "+" ובחר בסמל "אפקטי קול". זה יציג רשימה של אפקטים קוליים וקטעי אודיו אחרים. בחר את זה שברצונך לכוונן את עוצמת הקול והקש על סמל "ווליום". אתה יכול להזיז את המחוון שמאלה או ימינה כדי להנמיך או להגביר את עוצמת הקול של הקליפ. לאחר שתגדיר את עוצמת הקול לטעמך, הקש על כפתור "סיום" כדי לשמור את השינויים שלך. עם תוספת של אפקטים קוליים וקטעי אודיו, והיכולת לכוונן את עוצמת הקול של השיר וקטעי האודיו, יש לך קבוצה עוצמתית של כלים זמינים כדי לגרום לסרטון ה-TikTok שלך להיראות ולהישמע בדיוק כמו שאתה רוצה. כלים אלה יעזרו לך ליצור סרטון ייחודי ומרתק שהחברים, המשפחה והעוקבים שלך יאהבו.

תמונה מקרוב של יד המשתמשת בטלפון כדי לכוונן את עוצמת הקול של שיר בסרטון TikTok
תמונה מקרוב של יד המשתמשת בטלפון כדי לכוונן את עוצמת הקול של שיר בסרטון TikTok

שמירת הסרטון

לאחר השלמת הסרטון, תוכל לשמור אותו לשימוש מאוחר יותר. כדי לעשות זאת, הקש על כפתור "שמור" בפינה השמאלית התחתונה של המסך. זה יציג רשימה של אפשרויות היכן תוכל לשמור את הסרטון שלך. אתה יכול לשמור אותו ברשימת המצלמה של המכשיר שלך, להעלות אותו לפרופיל TikTok שלך, או אפילו לשתף אותו במדיה חברתית. כשתסיים, הקש על הלחצן "סיום" כדי לשמור את הסרטון שלך. הוספת שיר לסרטון ה-TikTok שלך היא דרך מצוינת לגרום לסרטונים שלך לבלוט. על ידי התאמת עוצמת הקול של השיר, הוספת אפקטים קוליים וקטעי אודיו ושמירת הסרטון, תוכלו ליצור סרטון ייחודי ומרתק שחברים, בני משפחה ועוקבים יאהבו. עם קצת יצירתיות והכלים הנכונים, אתה יכול ליצור סרטון TikTok שבטוח ירשים.

סיכום

לאחר עריכה ושמירה של סרטון ה-TikTok שלך, תוכל להוסיף לו שיר. כדי לעשות זאת, תצטרך ללכת לספריית המוזיקה באפליקציה ולבחור את השיר שבו תרצה להשתמש. הקפד לכוונן את עוצמת הקול הראשי של השיר, הוסף אפקטים קוליים וקטעי אודיו ולאחר מכן שמור את הסרטון. ביצוע כל השלבים הללו יעזור לך ליצור סרטון ייחודי ומרתק שחבריך, המשפחה והעוקבים שלך ייהנו ממנו. עם קצת יצירתיות והכלים הנכונים, תוכלו ליצור סרטון TikTok שבוודאי יעשה רושם.

כיצד להוסיף שיר לסרטון TikTok:

שלב תיאור הערכת זמן עלות
בחר שיר חפש שיר בספריית המוזיקה או העלה קובץ שמע משלך 2-3 דקות ללא עלות
הוסף את השיר לסרטון גרור ושחרר את השיר על ציר הזמן של הסרטון, או השתמש בלחצן הצליל כדי להוסיף אותו 1-2 דקות ללא עלות
כוונן את עוצמת הקול של המוזיקה השתמש במחוון עוצמת הקול כדי לכוונן את עוצמת הקול של המוזיקה ביחס לשמע הווידאו 1-2 דקות ללא עלות
הוסף אפקטים לסרטון השתמש בספריית האפקטים של TikTok כדי להוסיף אפקטים לסרטון 2-3 דקות ללא עלות

הוספת שיר לסרטון TikTok היא דרך מצוינת להבליט אותו ולקבל יותר צפיות. לאחר ביצוע השלבים במדריך זה, כעת אמור להיות לך סרטון TikTok עם השיר האהוב עליך. כיף ליצור ולשתף את סרטוני ה-TikTok שלך!

תוכן עניינים