ללמוד דיגיטל וטכנולוגיה
מכל מקום בזמן שלך

זה הזמן להתחיל את המסע שלך לעבר העולם הדיגיטלי עם מיטב קורסים אונליין דיגיטליים שיאפשרו לך להכנס לעולם הדיגיטלי

איך עושים צילום מסך בסמסונג ?

צילום מסך במכשיר סמסונג הוא תהליך פשוט. פוסט זה בבלוג יספק מדריך שלב אחר שלב כיצד לצלם צילום מסך במכשיר סמסונג, וכן יספק שתי תמונות כדי להמחיש טוב יותר את התהליך.

סקירה כללית

אם יש לך מכשיר סמסונג, כנראה שרצית לצלם צילום מסך בשלב מסוים. צילום מסך הוא דרך מצוינת לשמור ולשתף תוכן מהטלפון או הטאבלט, וזה תהליך פשוט. פוסט זה בבלוג יספק מדריך שלב אחר שלב כיצד לצלם צילום מסך במכשיר סמסונג. בנוסף להוראות, ייכללו שתי תמונות כדי להמחיש טוב יותר את התהליך.

שלב 1: מצא ולחץ על לחצן הפחתת עוצמת הקול וכפתור ההפעלה בו-זמנית. לחצן הפחתת עוצמת הקול ממוקם בדרך כלל בצד שמאל של המכשיר, וכפתור ההפעלה ממוקם בדרך כלל בצד ימין. אם אתה מתקשה באיתור הכפתורים, עיין בתמונה למטה.

שלב 2: לאחר שלחצתם על שני הכפתורים בו-זמנית, המכשיר שלכם ישמיע רעש תריס, המצביע על כך שצילום המסך צולם בהצלחה. לאחר מכן תוכל למצוא את צילום המסך שלך בגלריית התמונות של המכשיר שלך. עיין בתמונה למטה כדי לראות היכן נמצא צילום המסך בגלריית התמונות שלך.

מסקנה: צילום מסך במכשיר סמסונג הוא תהליך פשוט. עם שני כפתורים בלבד וכמה שלבים פשוטים, תוכל לצלם צילום מסך תוך זמן קצר. אני מקווה שפוסט זה בבלוג סיפק מדריך מועיל כיצד לצלם צילום מסך במכשיר סמסונג.

איור של מכשיר סמסונג עם הכפתורים המתאימים מודגשים.
אילוסטרציה: איור של מכשיר סמסונג עם הכפתורים המתאימים מודגשים.

שימוש בכפתורים הפיזיים

אם יש לך מכשיר ישן יותר, ייתכן שתצטרך להשתמש בלחצנים הפיזיים בטלפון או בטאבלט כדי לצלם צילום מסך. זוהי הדרך המסורתית לצלם צילומי מסך במכשירי סמסונג. כדי לצלם צילום מסך באמצעות הכפתורים הפיזיים, לחץ על כפתורי "בית" ו"הפעלה" בו-זמנית. כפתור "הבית" ממוקם בדרך כלל במרכז התחתון של המכשיר, וכפתור "ההפעלה" ממוקם בדרך כלל בצד ימין. החזק את הכפתורים למשך כשתי שניות והמכשיר שלך יצלם צילום מסך. לאחר מכן תוכל למצוא את צילום המסך בגלריית התמונות של המכשיר שלך.

שימוש ב-Palm Swipe

אם המכשיר שלך פועל עם אנדרואיד 4.0 ומעלה, אתה יכול להשתמש בתכונת "החלקת כף היד" כדי לצלם צילום מסך. כדי להשתמש בתכונה זו, הנח את כף היד שלך שטוחה לצד המכשיר ולאחר מכן החלק אותה על המסך מצד לצד. פעולה זו תצלם צילום מסך של המסך הנוכחי של המכשיר שלך. לאחר מכן תוכל למצוא את צילום המסך בגלריית התמונות של המכשיר שלך.

שימוש ב-Smart Select: מכשירי סמסונג מסוימים המריצים אנדרואיד 5.0 ומעלה כוללים תכונה "Smart Select" המאפשרת לך לצלם צילום מסך בכמה הקשות. כדי להשתמש בתכונה זו, פתח את תפריט "בחירה חכמה" ולאחר מכן בחר את סוג צילום המסך שברצונך לצלם. אתה יכול לבחור לצלם צילום מסך של כל המסך, חלק מלבני של המסך, או חלק מהמסך בצורת עיגול או צורה אחרת. לאחר שבחרת את סוג צילום המסך שברצונך לצלם, הקש על כפתור "צלם מסך" והמכשיר שלך יצלם צילום מסך. לאחר מכן תוכל למצוא את צילום המסך בגלריית התמונות של המכשיר שלך.

צילום מסך של Galaxy Note 10+ עם הכלי Smart Select מודגש.
אילוסטרציה: צילום מסך של Galaxy Note 10+ עם הכלי Smart Select מודגש.

שימוש ב-Smart Capture

התכונה "ללכוד חכם" בחלק ממכשירי סמסונג המריצים אנדרואיד 5.0 ומעלה מאפשרת לך לצלם צילום מסך ולאחר מכן לערוך אותו. כדי להשתמש בתכונה זו, פתח את תפריט "לכידה חכמה" ולאחר מכן בחר את סוג צילום המסך שברצונך לצלם. אתה יכול לבחור לצלם צילום מסך של כל המסך, חלק מלבני של המסך, או חלק מהמסך בצורת עיגול או צורה אחרת. לאחר שבחרת את סוג צילום המסך שברצונך לצלם, הקש על כפתור "צלם מסך" והמכשיר שלך יצלם צילום מסך. לאחר מכן תינתן לך האפשרות לערוך את צילום המסך. אתה יכול לחתוך את התמונה, לצייר עליה או להוסיף טקסט. לאחר שתסיים לערוך את התמונה, הקש על כפתור "שמור" וצילום המסך הערוך יישמר בגלריית התמונות של המכשיר שלך.

שימוש ב-Smart Select

חלק ממכשירי סמסונג מגיעים עם תכונת "Smart Select". תכונה זו מאפשרת לך לצלם צילום מסך של אזור מסוים במסך. כדי להשתמש בתכונה זו, פתח את תפריט "בחירה חכמה" ולאחר מכן בחר את סוג צילום המסך שברצונך לצלם. אתה יכול לבחור לצלם צילום מסך של כל המסך, חלק מלבני של המסך, או חלק מהמסך בצורת עיגול או צורה אחרת. לאחר שבחרת את סוג צילום המסך שברצונך לצלם, הקש על כפתור "צלם מסך" והמכשיר שלך יצלם צילום מסך. לאחר מכן תינתן לך האפשרות לערוך את צילום המסך. אתה יכול לחתוך את התמונה, לצייר עליה או להוסיף טקסט. לאחר שתסיים לערוך את התמונה, הקש על כפתור "שמור" וצילום המסך הערוך יישמר בגלריית התמונות של המכשיר שלך.

שימוש בצילום מסך: חלק ממכשירי סמסונג מגיעים עם תכונת "צילום מסך". תכונה זו מאפשרת לך לצלם צילום מסך של כל המסך. כדי להשתמש בתכונה זו, פתח את תפריט "צילום מסך" ולאחר מכן בחר את סוג צילום המסך שברצונך לצלם. אתה יכול לבחור לצלם צילום מסך של כל המסך או חלק מלבני של המסך. לאחר שבחרת את סוג צילום המסך שברצונך לצלם, הקש על כפתור "צלם מסך" והמכשיר שלך יצלם צילום מסך. לאחר מכן תינתן לך האפשרות לערוך את צילום המסך. אתה יכול לחתוך את התמונה, לצייר עליה או להוסיף טקסט. לאחר שתסיים לערוך את התמונה, הקש על כפתור "שמור" וצילום המסך הערוך יישמר בגלריית התמונות של המכשיר שלך. אתה יכול גם להשתמש בכפתור "שתף" כדי לשתף במהירות צילומי מסך עם בני משפחה וחברים. פשוט הקש על כפתור "שתף" ובחר בשיטה שבה תרצה לשתף את צילום המסך. אתה יכול לשלוח את צילום המסך באמצעות הודעה, דואר אלקטרוני או מדיה חברתית. צילום מסך הוא דרך מצוינת ללכוד רגעים וזיכרונות חשובים. עם התכונות "לכידה חכמה", "בחירה חכמה" ו"לכידת מסך" במכשירי סמסונג, צילום מסך קל וללא בעיות.

כיצד לצלם צילום מסך בסמסונג:

שלב פעולה תמונה זמן
1 לחץ והחזק את לחצני ההפעלה והנמכת עוצמת הקול בו-זמנית image_1.png 1-2 שניות
2 שחרר את הכפתורים כאשר אתה רואה את האנימציה של צילום המסך image_2.png 2-3 שניות
3 צילום המסך יישמר בגלריה בתיקיית צילומי מסך
4 שתף את צילום המסך ישירות מההודעה

על ידי ביצוע השלבים המתוארים בפוסט זה בבלוג, כעת אתה אמור להבין טוב יותר כיצד לצלם צילום מסך במכשיר סמסונג.

תוכן עניינים