ללמוד דיגיטל וטכנולוגיה
מכל מקום בזמן שלך

זה הזמן להתחיל את המסע שלך לעבר העולם הדיגיטלי עם מיטב קורסים אונליין דיגיטליים שיאפשרו לך להכנס לעולם הדיגיטלי

אמזון נכנסת למשחק הבינה המלאכותית ומשקיעה בחברה מובילה

אמזון רוכשת את אנתרופיק, חברת AI שפיתחה אלגוריתם ליצירת טקסטים דמויי אדםב-25 בספטמבר 2023, הודיעה אמזון על רכישת אנתרופיק, חברת AI שפיתחה אלגוריתם ליצירת טקסטים דמויי אדם. הרכישה, בסכום של 1.2 מיליארד דולר, תאפשר לאמזון להאיץ את פיתוח הטכנולוגיה שלה בתחום הבינה המלאכותית.אנתרופיק נוסדה בשנת 2017 על ידי קבוצה של מדענים מאוניברסיטת סטנפורד. החברה פיתחה אלגוריתם בשם “Bard”, המסוגל ליצור טקסטים דמויי אדם בתחומים רבים, כולל חדשות, בידור, טכנולוגיה ועוד.האלגוריתם של Bard מבוסס על טכנולוגיית בינה מלאכותית שנקראת “למידת מכונה”. למידת מכונה היא תחום בינה מלאכותית המאפשר למחשבים ללמוד מנתונים ללא צורך בתכנות מפורש.

אמזון צפויה להשתמש באלגוריתם של Bard כדי לשפר את השירותים שלה בתחומים רבים, כולל חיפוש, שיווק ושירות לקוחות.

החברה צפויה גם להשתמש בטכנולוגיה כדי לפתח מוצרים חדשים, כגון עוזרות וירטואליות ואינטראקציות עם לקוחות דמויות אדם.רכישת אנתרופיק היא תנועה משמעותית עבור אמזון בתחום הבינה המלאכותית. החברה רוצה להיות מובילה בתחום זה, והרכישה תאפשר לה להאיץ את פיתוח הטכנולוגיה שלה.

עוד מידע רלוונטי:

אנתרופיק היא חברת AI קטנה יחסית, אך היא צברה מוניטין של חברה חדשנית בתחום.

אמזון היא חברה גדולה ומצליחה, והרכישה של אנתרופיק צפויה לחזק את מעמדה של החברה בתחום הבינה המלאכותית

השלכות אפשריות של הרכישה:

אמזון צפויה להשתמש באלגוריתם כדי לשפר את השירותים שלה בתחומים רבים.החברה צפויה גם להשתמש בטכנולוגיה כדי לפתח מוצרים חדשים.הרכישה צפויה להגביר את התחרות בתחום הבינה המלאכותית.

הערות:

הרכישה של אנתרופיק היא תנועה אסטרטגית של אמזון. החברה רוצה להפוך למובילה בתחום הבינה המלאכותית, והרכישה תאפשר לה לעשות זאת.הרכישה צפויה להשפיע על התחרות בתחום הבינה המלאכותית. אמזון היא חברה גדולה ומצליחה, והרכישה של אנתרופיק צפויה להגביר את התחרות.

וובינר יצירת הכנסה עם קנבה מבית צדק אקדמי
בחסות yaakov tzedek
נתמך על ידי
נתמך על ידי

תוכן עניינים

אתר קורסים מתקדם מבית
 
סקולילנד