מכירים את המשפט ” טיקטוק זה רק לילדים ? “
אז עשינו בדיקה בחברת הפרסום צדק מדיה וגילינו את הנתונים המפתיעים הבאים
קהל בטיקטוק בגילאים 13-17 בישראל
בגילאים 13-17 טיקטוק לא מפרסמת את המספרים הרשמיים במערכת הפרסום שלה ואף לא מאפשרת לפרסם להם
באופן ישיר בממומן
קהל בטיקטוק בגילאים 18-24 בישראל
בגילאים 18-24 נמצאים בטיקטוק בין 1,202,000 עד לכמעט מליון וחצי משתמשים אשר ניתן לפרסם להם באופן ישיר!
קהל בטיקטוק בגילאים 25-34 בישראל
בגילאים 25-34 נמצאים בטיקטוק בין 778,00 עד לכמעט מליון משתמשים אשר ניתן לפרסם להם באופן ישיר!
קהל בטיקטוק בגילאים 35-44 בישראל
בגילאים 35-44 נמצאים בטיקטוק בין 342,000 עד לכמעט 420,000 משתמשים אשר ניתן לפרסם להם באופן ישיר!
קהל בטיקטוק בגילאים 45-54 בישראל
בגילאים 45-54 נמצאים בטיקטוק בין 168,000 עד לכמעט 207,000 משתמשים אשר ניתן לפרסם להם באופן ישיר!
קהל בטיקטוק בגילאים 55+ בישראל
בגילאים 55+ נמצאים בטיקטוק בין 135,000 עד לכמעט 170,000 משתמשים אשר ניתן לפרסם להם באופן ישיר!
לסיכום
אפשר לראות כי הקהל שלנו מתחלק בישראל בצורה יפה מאוד בין נתחי הגילאים,
מדובר במספרים אשר נכונים לתאריך 4.5.22 ורק גדלים מיום ליום.
כבר כיום כאשר עובדים עם הקהל בצורה נכונה ניתן לראות כי אפשר להגיע לתוצאות יפות מאוד ובמחירים זולים מאוד.
בנוסף, ניתן להסיק כי ההתמקדות בקהל הגדול והעיקרי שהוא בני נוער ( 13-17 ) צריך להיות על ידי תוכן טוב, שיתופי פעולה עם משפיענים ויצירת אסטטרטגיה אורגנית.
מקווים שנהניתם והחכמתם מן המאמר.
ללא ספק זה הזמן להכנס אל הפלטפורמה הכי מתפתחת בעולם וליהנות מנתח חשיפה גבוה!
במידה ואתם מעוניינים ללמוד עוד על טיקטוק ואיך ניתן לייצר פעילות אורגנית וממומנת בקלות,
אתם מוזמנים להכנס אל קורס טיקטוק שלנו שיאפשר לכם ללמוד בצורה יסודית על הכלים והאסטרטגיות לפרסום אורגני וממומן בפלטפורמה!
שלכם יעקב צדק.