״חייתי ממשכורת מינימום, למדתי איך לייצר עוד כסף באונליין״

“יעקב לא מבטיח הבטחות באוויר” היא מדגישה “ולכן גם אין אכזבות. מה שיעקב הבטיח גם במעמד מכירת הקורס וגם בלימודים עצמם, הם ללמד אותי איך עושים כסף בדיגיטל."

״אין הבטחות באוויר ולכן גם אין אכזבות..״

אלה יבדייב, בת 18, קיבלה את הקורס למיתוג ויצירת הכנסה עם קנבה של יעקב צדק כמתנה יום הולדת מאחיה. כמי שבילתה את עיקר זמנה בית הבגרויות בבית הספר לרשתות החברתיות, היא ציפתה בעיקר להכיר עולם תוכן חדש ואולי להרוויח מעט דמי כיס.

“יעקב לא מבטיח הבטחות באוויר” היא מדגישה “ולכן גם אין אכזבות. מה שיעקב הבטיח גם במעמד מכירת הקורס וגם בלימודים עצמם, הם ללמד אותי איך עושים כסף בדיגיטל. אחרי שלומדים להרוויח את השקל הראשון – אפשר להחליט כמה להשקיע וכמה להרוויח”.

בסרטון: אליה יבדייב, סטודנטית מספרת על החוויה האישית שלה

ואיך עושים את השקל הראשון בדיגיטל?

קודם כל לומדים, מבינים מה הצרכים של הלקוחות, מה המשמעות של עיצוב לוגו עבור לקוח מסחרי, מה הערך של קאבר בפייסבוק, פוסט, סלוגן, ואיך מייצרים אותם. יעקב סיפק לסטודנטים בקורס המון כלים ופלטפורמות שאפשרו לנו לגשת לכל אלה, לבצע עבודות גרפיות גם ללא ניסיון ורקע מוקדם. אחרי הלמידה הגיעה תכנית העבודה: איך לפנות ולגייס לקוחות. אני ילדה בת 18, אין לי ניסיון, יעקב עזר לי להאמין בעצמי וגם לשווק את עצמי ללקוחות. הוא כתב עבורי פוסט גיוס ללקוחות ראשוניים שעבד כמו קסם.

רוצה לייצר הכנסה נוספת?
זה אפשרי!

אוקיי, אז קיבלת עבודה ראשונה, איך ממשיכים מפה?

באותה הדרך, מפרסמים, יוזמים ומקבלים עבודות. שיווק דיגיטלי זו עבודה לכל דבר, עבודה כייפית, נוחה, בשעות גמישות, מהבית. אבל עבודה. אם אני יודעת להשקיע כמה שעות ולהרוויח 1200 ₪ בשבוע הראשון שלי, זה אומר שאני יודעת איך מרוויחים כסף, ויכולה לכוון ולייצר כמה עבודה והכנסה שאני רוצה.

אז אפשר לעבוד בחו”ל ולטייל?

הכל אפשרי, אבל צריך להקדיש לזה זמן ולעבוד. ההכנסות יפות, השכר הוגן, אבל צריך לדעת לספק את התמורה. לא משנה מאיפה אתה עובד. יעקב לא מוכר חלומות באוויר, הוא מספק פתרונות וכלים לצרכים שקיימים בשוק.

שירלי זהר כפיר, נומורלוגית

סטודנטית צדק אקדמי ליצירת הכנסה נוספת עם קנבה

יגאל קאופן, יזם ואיש עסקים

רכש גרפיקות מחיים בכר בוגר הקורס

לא רק לצעירים

חיים בכר, בן 44, מנהל סוכנות בדואר ישראל, גילה עניין בעולם השיווק הדיגיטלי והצטרף לקהילת החשדניסטים- קהילה של יזמים שמכוונים גבוה. חיים השתלב בקורס לשיווק דיגיטלי ומצא אותו כבעל ערך של ממש עבורו.

כששואלים את חיים על הקורס והערך שלו עבורו, הוא בוחר לדבר לפני הכל על יעקב:

התחברתי ליעקב צדק האיש והאגדה, אין דברים כאלה. יעקב עושה שירות מצוין לענף כולו. במקום בו כולם מבטיחים הבטחות גדולות, יעקב מדבר על פרקטיקה ונשאר להחזיק לך את היד עד שאתה מיישם אותה.

הקורס הוא פשוט, מובן, השיטות קלות ליישום ומקבלים המון כלים. בלי שום רקע למדתי לבנות קמפיין פרסומי ולנהל אותו, ליצור פוסטים, לעצב לוגו, לדייק את היכולות שלי לצרכים של הלקוחות בשוק. 

אבל החלק הכי חשוב בהכשרה ובכלל זה הליווי. כשהסתיים הקורס הייתי עסוק ולא מיהרתי ליישם את הפרקטיקה ולגייס לקוחות. יעקב לא ויתר לי, התקשר, שלח הודעות, המליץ, עד שהתחלתי להכניס עבודות. כרגע אני מכניס בקלות כ-2000 ₪ בחודש המהווים הכנסה נוספת למשרה מלאה בה אני עובד. בטווח הקצר אני רואה את עצמי מכפיל ומשלש את הסכום, ובטווח הרחוק גם הופך את העיסוק בשיווק דיגיטלי לעיסוק והפרנסה העיקרית.

רוצה לייצר הכנסה נוספת?
גם אתם יכולים!

אז מי אתה, יעקב צדק?

יעקב צדק אינו עוד שם חולף בתעשיית השיווק הדיגיטלי. בשנת 2015, בהיותו בן 21 סך הכל, בעת שירותו הצבאי, וכתגובה לסדרה של התאבדויות חיילים צה”ל בשל קושי כלכלי, הקים יעקב את מחאת הרשת באמצעות עמוד פייסבוק שפתח, שזכה לאלפי תגובות ושיתופים והביאה את מערכת הביטחון והצבא לתת את הדעת על הנושא.

יעקב צדק

יזם ומומחה שיווק דיגיטלי שליווה אלפי עסקים מובילים ברחבי העולם והכשיר מעל 1000 סטודנטים עד היום וכולם בעלי עסקים שעושים כסף מהדיגיטל!

“הדיגיטל שינה את פני העולם וגם את שוק התעסוקה” הוא מסביר במקצועיות “אבל העקרונות הבסיסיים לא השתנו: כדי להרוויח כסף צריך לספק תמורה, עבודה קשה והתמדה הם עדיין הכלים הכי טובים שאני מכיר. מה שכן, אני יודע לייצר קורלציה ישירה בין אלה לבין היקף הפרנסה. מי שמשקיע, לומד, משתמש בכלים הנכונים ועובד- אין סיבה שתהיה תקרת זכוכית מעל ראשו.

הסטודנטים שלי יודעים שהקשר איתי לא מסתיים בסיום הקורס, ההצטרפות לקורסים שלי היא לפני הכל הצטרפות לקהילה שעובדת, מפרגנת, יוזמת ומשתפת. סטודנט שסיים את הקורס ולא מתחיל מיד לעבוד, אני מציק לו קצת. מתקשר, דואג, דוחף אותו ליישם את מה שהוא למד. הקורס עצמו הוא לא הבטחה לכלום, אבל הוא סל הכלים הכי פרקטיים והכי מקצועיים שאפשר למצוא. את מרבית הכלים פיתחתי בעצמי, ואני מעניק לכל סטודנט מערך מודולים ליישום של פעולות שיווק דיגיטלי.

עוד מוסיף יעקב: מרגיז אותי שמוכרים לאנשים חלומות לא ריאליים. תעבוד רבע שעה ביום מהחוף בתאילנד, תחייה כמו מלך ותקנה כמה דירות בדרך. זה לא עובד ככה, אפשר להתפרנס בדיגיטל, אפילו יפה מאוד. אפשר גם להתעשר, אבל אין מתנות חינם. צריך ללמוד ולרכוש כלים, להשקיע, לצבור ניסיון. את השקל הראשון אפשר לראות כבר מהתחלה. השקל הראשון הוא ביטוי שמכוון למאות שקלים, לעבודות הראשונות. מכאן כל אחד יכול לצמוח בקצב שלו, כמה ולאן שהוא רוצה. אנשים מגיעים אלי אחרי שהשקיעו בקורסים שהבטיחו להם את השמיים ואת הירח, אני קודם כל מתאם ציפיות. מי שחולם על קוקטיילים בתאילנד שימלא לוטו ויקווה לטוב. מי שמוכן להשקיע ולעבוד יעשה כסף.

אנחנו כאנשי שיווק חייבים לזכור שיש לנו אחריות. ההצלחה מגיעה גם מהוגנות ומשקיפות. כסף מהיר מקורסים שבהם ההבטחות מתנפצות ולא ניתנת תמורה גורמים נזק לכולנו, ולעומת זאת כניסה של אנשי שיווק חדשים ומוכשרים אל השוק טובה לכולנו. 

זה מה שהסטודנטים שלנו
אומרים:

רוצה לקבל ייעוץ מקצועי?

השאר/י פרטים ואחזור אליך בהקדם!

אולי תאהב/י גם

silhouette of man on stairs

איך לעצב לוגו מנצח ?

לוגו הוא סמל ההיכר של עסק או מותג. הוא משמש כדי להציג את הערכים והייחודיות של המותג, ולעורר תחושת נאמנות בקרב קהל היעד. לוגו מנצח

קרא עוד »

רוצה לקבל ייעוץ מקצועי?
השאר את הפרטים!

* התוצאות עשויות להשתנות וייתכן והתוצאות אינן מייצגות או עשויות להיות מדוייקות.
* מידע זה אינו מהווה ייעוץ ואין להסתמך עליו ככזה.

© כל הזכויות שמורות לצדק מדיה