ללמוד דיגיטל וטכנולוגיה
מכל מקום בזמן שלך

זה הזמן להתחיל את המסע שלך לעבר העולם הדיגיטלי עם מיטב קורסים אונליין דיגיטליים שיאפשרו לך להכנס לעולם הדיגיטלי

קורס שיווק דיגיטלי: כל הדברים שרצית לבדוק בתחום

מבוא – מהו שיווק דיגיטלי

שיווק דיגיטלי הוא קידום מוצרים או שירותים באמצעות ערוצים דיגיטליים. זה קיים כבר הרבה זמן. אבל רק לאחרונה זה הפך להיות כל כך חשוב.

בקורס זה תלמדו כיצד לעשות שיווק דיגיטלי וכיצד לוודא שהחברה שלכם משגשגת בעולם הדיגיטלי. תלמדו על הערוצים השונים וכיצד להשתמש בהם ביעילות, מהן השיטות המומלצות ומהן כמה מהאסטרטגיות היעילות ביותר שתוכלו להשתמש בהן.

שיווק דיגיטלי הוא סוג של שיווק המשתמש באינטרנט, מדיה חברתית ומכשירים דיגיטליים אחרים כדי לקדם מוצרים או שירותים.

זהו גם תהליך לאספקת ערך ללקוח באמצעות ערוצים דיגיטליים.

בקורס זה תלמדו על הסוגים השונים של שיווק דיגיטלי כמו שיווק בדואר אלקטרוני, שיווק במדיה חברתית ואופטימיזציה למנועי חיפוש. תלמד גם על הכלים והטכניקות השונות המשמשות בשיווק דיגיטלי.

מבוא: מבוא לקורס, מהו שיווק דיגיטלי?

שיווק דיגיטלי הוא תחום רחב מאוד הכולל מערכי כישורים רבים ושונים. קורס זה יכסה את החשובים ביותר ויעניק לך הבנה של היסודות של שיווק דיגיטלי.

הקורס יתחיל במבוא כללי לשיווק דיגיטלי, מה זה ומה הוא כולל. לאחר מכן, נחקור את היסודות של אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO), שהוא אחד החלקים החשובים ביותר בשיווק דיגיטלי. אנו גם נסקור כיצד פועל קידום אתרים וכיצד לבצע אופטימיזציה של האתר שלך לקידום אתרים.

לאחר מכן נחקור נושאים נוספים כגון מדיה חברתית, שיווק בדוא"ל, שיווק משפיענים, אסטרטגיית תוכן, ואפילו כמה נושאים מתקדמים יותר כמו אופטימיזציה של המרות ו-Google Analytics. בסיום, ניגע בכמה טעויות נפוצות שאנשים עושים בשיווק דיגיטלי וכיצד להימנע מהן.

הקורס יגרום לך להבין את החשיבות של שיווק דיגיטלי וכיצד להשתמש בו כדי להצמיח את העסק שלך. תלמד גם את ההיבטים השונים של שיווק דיגיטלי וכיצד ניתן להשתמש בהם כדי להגיע לקהל היעד שלך.

הקורס מחולק ל-3 מודולים:

1. יסודות השיווק הדיגיטלי

2. כלים לשיווק דיגיטלי

3. טכניקות שיווק דיגיטלי מתקדמות

מודול 2: איך יוצרים קמפיינים יעילים בכל אחד מהערוצים הללו?

למשווקים חשוב להכיר את ערוצי השיווק השונים וכיצד להשתמש בהם ביעילות על מנת להגיע לקהל היעד שלהם. מודול זה יכסה את ערוצי השיווק השונים ויספק מסגרת כיצד ליצור קמפיין יעיל בכל אחד מהערוצים הללו.

הנושא הראשון שנעסוק בו הוא ערוץ השיווק הדיגיטלי. ניתן להגדיר את ערוץ השיווק הדיגיטלי כדרך להגיע ללקוחות פוטנציאליים ולקוחות באמצעות מכשירים כמו סמארטפונים, מחשבים ניידים, טאבלטים וכו'. השיווק הדיגיטלי כולל פעילויות כמו קמפיינים במייל, קמפיינים במדיה חברתית, קמפיינים לקידום למנועי חיפוש וכו'.

שיווק דיגיטלי:

– מסעות פרסום בדוא"ל: מסעות פרסום בדוא"ל הם דרך מצוינת להגיע ללקוחות הפוטנציאליים והלקוחות שלך עם מבצעים או הודעות בזמן על המותג או המוצר שלך. אתה יכול להתאים אישית את האימייל על ידי שימוש בתמונות או סרטונים שכן

מודול 3: כיצד אתה מודד את האפקטיביות וההחזר על ההשקעה של מסע הפרסום שלך?

מדידה היא אחד ההיבטים החשובים ביותר בשיווק דיגיטלי. יש צורך לדעת עד כמה אתה מצליח כדי לשפר את הקמפיין שלך ולהפוך אותו לאפקטיבי יותר.

ישנן שתי דרכים עיקריות למדוד את האפקטיביות של מסע פרסום:

1) מספר ההמרות שהתרחשו כתוצאה ממסע הפרסום שלך

2) משך הזמן שאנשים מבלים באתר שלך

במודול זה, נחקור כמה כלים נפוצים שניתן להשתמש בהם למדידת ההצלחה או החזר ה-ROI (החזר על ההשקעה) של קמפיין שיווק דיגיטלי.

מדידת האפקטיביות של קמפיין הפרסום שלך היא חלק חשוב בשיווק דיגיטלי. ישנן דרכים רבות ושונות למדוד את האפקטיביות וההחזר על ההשקעה של מסע הפרסום שלך.

במודול זה תלמד כיצד למדוד את האפקטיביות וההחזר על ההשקעה של מסע הפרסום שלך. תלמד על מדדים שונים שבהם תוכל להשתמש כדי למדוד את הצלחת מסע הפרסום שלך, כגון הופעות, שיעורי קליקים, שיעורי המרות ועוד. תלמדו גם כיצד לחשב עלות לכל ליד או עלות לכל רכישה (CPA).

וובינר יצירת הכנסה עם קנבה מבית צדק אקדמי
בחסות yaakov tzedek
נתמך על ידי
נתמך על ידי

תוכן עניינים