ללמוד דיגיטל וטכנולוגיה
מכל מקום בזמן שלך

זה הזמן להתחיל את המסע שלך לעבר העולם הדיגיטלי עם מיטב קורסים אונליין דיגיטליים שיאפשרו לך להכנס לעולם הדיגיטלי

קנבה לתלמידים

הקדמה: מהי קנבה ומדוע סטודנטים משתמשים בקנבה?

Kanba היא אפליקציית מדיה חברתית לתלמידים המאפשרת להם להתחבר לחבריהם לכיתה ולמורים במקום אחד.

Kanba היא אפליקציית מדיה חברתית לתלמידים המאפשרת להם להתחבר לחבריהם לכיתה ולמורים במקום אחד. הוא מתמקד בשלושת עמודי התווך של חיי הסטודנטים: אקדמיה, לימודים חוץ וצמיחה אישית.

Kanba היא אפליקציה של ארגון סטודנטים שנועדה להקל על סטודנטים ליצור אינטראקציה זה עם זה. לקנבה יש שירות צ'אט משולב, המאפשר לתלמידים לתקשר עם חבריהם לכיתה וחברי ציבור התלמידים.

יש לו גם תכונה של לוח שנה המסייעת לתלמידים לארגן אירועים ופעילויות בשנת הלימודים. האפליקציה מספקת גם ספרייה של כל חברי קבוצת הסטודנטים, מה שעוזר לסטודנטים למצוא אנשים אחרים בקמפוס שחולקים תחומי עניין דומים או מגמות.

מדוע תלמידים משתמשים בקנבה?

Kanba נוצרה במטרה היחידה לעזור לסטודנטים ליצור קשרים עם אחרים בקמפוס, בין אם הם מחפשים חברים או אנשים במגמה שלהם. עם למעלה מ-2 מיליון הורדות, Kanba הצליחה לעזור לחבר אנשים מכל העולם!

הקדמה: מה זה Kanbah?

Kanbah הוא שוק חברתי שמחבר בין סטודנטים למורים וקורסים.

בעולם של היום, יש כל כך הרבה דברים ללמוד וכל כך מעט זמן לעשות את זה. אנו מאמינים שחינוך צריך להיות זמין לכולם, בכל זמן ובכל מקום. Kanbah הוא שוק חברתי המחבר בין סטודנטים למורים וקורסים למתמטיקה, מדעים, אנגלית, מדעי המחשב ועוד.

אנו מספקים פלטפורמה שבה התלמידים יכולים למצוא את המורה או הקורס שהם צריכים בשכונה שלהם או בזמן שנוח להם. כל התכנים שלנו נוצרים על ידי צוות המומחים שלנו שיש להם ניסיון של שנים בתחום שהם מלמדים. אנו מציעים גם הפעלות וידאו בשידור חי עם מורים כדי לעזור לך ללמוד אפילו מהר יותר!

Kanbah הוא שוק עמית לעמית עבור תלמידים לקנות ולמכור את ספרי הלימוד שלהם, חומרי לימוד ומוצרים אחרים הקשורים לבית הספר.

Kanbah הוא שוק עמית לעמית חדש שבו תלמידים יכולים לקנות ולמכור את ספרי הלימוד שלהם, חומרי לימוד ומוצרים אחרים הקשורים לבית הספר. סטודנטים יכולים לחסוך בעלויות החינוך שלהם על ידי רכישת ספרים זולים יותר מסטודנטים אחרים בפלטפורמה.

סטארטאפ זה פותח במטרה לעזור לתלמידים לחסוך כסף בעלויות החינוך שלהם, כמו גם לספק להם הזדמנות להרוויח קצת כסף נוסף כאשר הם לא משתמשים בספרים שלהם.

היתרונות של שימוש בקנבה כסטודנט

Kanba היא אפליקציה חינמית שעוזרת לתלמידים לארגן ולעקוב אחר שיעורי בית הספר שלהם. לאפליקציה יש הרבה תכונות שנועדו להקל על חיי התלמיד.

אפליקציית Kanba זמינה להורדה הן במכשירי אפל והן במכשירי אנדרואיד. זה יכול לשמש כל סטודנט, מהגן ועד המכללה. אפליקציית Kanba זמינה גם למורים, שיכולים להשתמש בה כדי לעקוב אחר מה שהתלמידים שלהם עושים בכיתה.

חלק זה ידון ביתרונות השימוש ב-Kanba כתלמיד, כולל איך זה עוזר בארגון, ניהול זמן וציונים.

Kanba הוא לוח קנבן ותוכנה ארגונית בחינם לסטודנטים. זהו כלי נהדר שיעזור לך לתכנן את היום ולנהל את המשימות שלך. Kanba יכולה לעזור לך להתעדכן בכל המטלות שלך, להתכונן למבחנים ולעקוב אחר המועדים החשובים.

קל להשתמש ב-Kanba כתלמיד מכיוון שהוא תוכנן במיוחד עם הצרכים של התלמידים בחשבון. כל כך קל ליצור לוחות חדשים לשיעורים, סמסטרים או פרויקטים. אתה יכול ליצור משימות ולגרור אותן לעמודה הנכונה בלוח שלך – בין אם זה "ביצוע", "בביצוע" או "בוצע". Kanba יעדכן אוטומטית את רשימת המשימות שלך בכל פעם שאתה מעביר משהו מעמודה אחת לאחרת.

Kanba עוצב מתוך מחשבה על פשטות, אז

כיצד להשתמש בקנבה כדי לשפר את כישורי ניהול הזמן שלך כסטודנט

מאמר זה יתמקד כיצד קנאביס יכול לעזור במיומנויות ניהול זמן כסטודנט.

קנאביס הוא צמח שנעשה בו שימוש במשך אלפי שנים ונעשה בו שימוש בדרכים רבות ושונות. זה לא רק לשימוש פנאי, אלא יכול לשמש גם למטרות רפואיות. קנאביס נחקר יותר ויותר בגלל היתרונות הפוטנציאליים שהוא מספק לאנשים שמשתמשים בו. ישנם מחקרים רבים המראים כיצד קנאביס יכול לעזור עם חרדה, דיכאון, כאבים כרוניים, PTSD ומצבים אחרים.

מאמר זה יתמקד כיצד קנאביס יכול לעזור במיומנויות ניהול זמן כסטודנט. תלמידים מתקשים לעתים קרובות למצוא את האיזון בין עבודה, עבודה בבית הספר ופעילויות מחוץ ללימודים כמו ספורט או מועדונים שהם עשויים להיות מעורבים בהם.

ישנן דרכים רבות שבהן קנאביס יכול לעזור

ניהול זמן הוא אחת המיומנויות החשובות ביותר לתלמיד ללמוד. אבל זה לא קל ללמוד כשיש לך כל כך הרבה בצלחת.

מאמר זה יראה לכם כיצד להשתמש ב-Canva ככלי לניהול זמן לסטודנטים. זה יעזור לך להבין מהי Canva וכיצד היא יכולה לעזור בניהול זמן באופן כללי וספציפית לסטודנטים.

Canva הוא כלי מקוון לעיצוב גרפי שעוזר ביצירת תמונות, גרפיקה ועיצובים. זה עוזר לאנשים שאין להם כישורי עיצוב אבל רוצים ליצור משהו מושך מבחינה ויזואלית.

תוכן עניינים