ללמוד דיגיטל וטכנולוגיה
מכל מקום בזמן שלך

זה הזמן להתחיל את המסע שלך לעבר העולם הדיגיטלי עם מיטב קורסים אונליין דיגיטליים שיאפשרו לך להכנס לעולם הדיגיטלי

קורס טיקטוק לעסקים קטנים

הקדמה: מה זה TikTok?

TikTok היא אפליקציית וידאו פופולרית שניתן להשתמש בה כדי ליצור סרטונים קצרים ולשתף אותם במדיה חברתית.

האפליקציה הושקה בספטמבר 2016 ומאז הורידו למעלה מ-200 מיליון אנשים ברחבי העולם. הוא נוצר על ידי חברת ByteDance הסינית, שבבעלותה גם צובר החדשות הפופולרי Jinri Toutiao.

TikTok זמין כעת עבור מכשירי iOS ואנדרואיד, כמו גם בדפדפני אינטרנט. ממשק המשתמש של TikTok הוא פשוט מאוד: הוא מורכב מסמל מצלמה בפינה השמאלית התחתונה של המסך, יחד עם כפתורים לגישה לתכונות שונות כמו הוספת מסננים או מוזיקה לסרטון שלך.

TikTok היא אפליקציית מדיה חברתית המשמשת לסרטונים קצרים. זה קיים כבר זמן מה וזכה להצלחה רבה.

TikTok היא אפליקציה שנוצרה כדי לעזור לאנשים לשתף את הסרטונים שלהם עם אחרים בעולם. זו לא רק אפליקציה ליצירת סרטונים, אלא היא גם מאפשרת לאנשים לשתף ולהגיב על סרטונים של אחרים.

זה יכול לשמש סוגים רבים ושונים של אנשים, מבני נוער ועד מבוגרים ואפילו קשישים שמעוניינים להתחבר עם אנשים נוספים מכל העולם.

החלק הזה ידבר על מה זה TikTok, איך זה עובד ומי זה מרוויח הכי הרבה.

הקדמה: מה זה TikTok, איך זה יכול לעזור לעסק הקטן שלך, והדברים העיקריים שצריך לדעת לפני שמתחילים

TikTok היא אפליקציית מדיה חברתית המאפשרת לך ליצור ולשתף סרטונים קצרים עם החברים והעוקבים שלך. זה גם כלי נהדר לעסקים קטנים המחפשים להתחבר לקהל שלהם.

קורס זה יעביר אותך דרך כל מה שאתה צריך לדעת על TikTok, מאיך זה עובד ועד הדרכים הטובות ביותר להשתמש בו עבור העסק שלך.

TikTok היא אפליקציה ליצירה ושיתוף של סרטונים קצרים עם אחרים. אפליקציה זו פופולרית בקרב בני נוער, אך גם הפכה לדרך מצוינת לקדם את העסק שלך. ניתן להשתמש ב-TikTok ליצירת סרטונים קצרים המציגים את המוצרים, השירותים או כל דבר אחר שתרצו להשוויץ בהם.

TikTok היא אפליקציה לנייד שהושקה בשנת 2016 והיא כבר אפליקציית הווידאו הפופולרית ביותר בקרב בני נוער. יש לו יותר מ-200 מיליון משתמשים חודשיים פעילים נכון לשנת 2018 והוא זמין גם במכשירי iOS וגם במכשירי אנדרואיד. התכונות העיקריות של TikTok הן היכולת ליצור סרטונים קצרים עם פילטרים שונים, מוזיקה, מסגרות, מדבקות וכיתוב טקסט שניתן לשתף בפלטפורמות מדיה חברתית כמו אינסטגרם או פייסבוק.

יש כמה דברים שאתה צריך לדעת לפני שמתחילים להשתמש

5 הטיפים המובילים שחייבים לדעת כיצד מותגים יכולים למקסם את הזמן שלהם עם TikTok

TikTok היא אחת מרשתות המדיה החברתיות הצומחות ביותר. יש לו למעלה מ-500 מיליון משתמשים פעילים, והוא גדל בקצב מדאיג. זוהי אפליקציית שיתוף וידאו המאפשרת למשתמשים לשתף סרטונים קצרים עם העוקבים שלהם.

מותגים יכולים כעת להשתמש ב- TikTok כדי לקדם את עצמם ולהגיע לקהלים חדשים בצורה מרתקת. להלן חמישה טיפים כיצד מותגים יכולים למקסם את זמנם ב- TikTok:

1) צור חשבון ממותג: אם אין לך אחד, צור אחד! זו תהיה הפלטפורמה העיקרית שלך לפרסום תוכן. ודא ששם המשתמש קליט וקל לזכור כך שאנשים יזהו את המותג שלך כשהם רואים אותו!

2) השתמש בהאשטאגים: זו הדרך הקלה ביותר עבור אנשים למצוא אותך

TikTok היא אפליקציה שקיימת כבר זמן מה, אבל היא כעת באור הזרקורים. זוהי פלטפורמת מדיה חברתית המאפשרת למשתמשים לשתף סרטונים קצרים עם העוקבים שלהם.

לאפליקציה יש יותר מ-200 מיליון משתמשים פעילים חודשיים ויותר ממיליארד הורדות בחנות Google Play. מותגים משתמשים בפלטפורמה זו כדי לפרסם את המוצרים והשירותים שלהם, וכדי ליצור אינטראקציה עם הלקוחות שלהם ברמה האישית.

להלן 5 טיפים למותגים כיצד הם יכולים למקסם את הזמן שלהם עם TikTok:

1) צור תוכן מרתק

2) פרסם באופן קבוע

3) השתמש בהאשטאגים

4) שיתוף פעולה עם משפיענים אחרים 5) עניין את העוקבים שלך

כמה עולה למותג להשתמש ב- TikTok?

TikTok היא אפליקציית מדיה חברתית שצוברת פופולריות בקרב מותגים. האפליקציה הפכה לכלי שיווקי חשוב עבור מותגים רבים, וניתן להשתמש בה כדי לקדם את המוצרים שלהם.

אבל כמה עולה למותג להשתמש ב-TikTok? אחת התכונות הפופולריות ביותר של אפליקציה זו היא העובדה שאין עמלות חודשיות או חוזים לשימוש בפלטפורמה. מותגים יכולים לשלם תוך כדי, מה שאומר שהם צריכים לשלם רק כשהם מפרסמים משהו ב-TikTok.

TikTok היא אפליקציית מדיה חברתית שהייתה פופולרית בשנים האחרונות. יש לה יותר ממיליארד משתמשים פעילים חודשיים ורוב המשתמשים הללו הם מתחת לגיל 25. TikTok היא אפליקציה חינמית אך היא מציעה מגוון דרכים לייצר רווח מהחשבון שלך, כולל פרסום ותוכן ממומן.

ניהול מותג באתרי מדיה חברתית כמו פייסבוק וטוויטר עלול לעלות ביוקר לעסקים קטנים. TikTok הוא חלופה לכך, עם אפשרויות שיווק בעלות נמוכה, כגון פרסום באפליקציה או תוכן ממומן.

וובינר יצירת הכנסה עם קנבה מבית צדק אקדמי
בחסות yaakov tzedek
נתמך על ידי
נתמך על ידי

תוכן עניינים