ללמוד דיגיטל וטכנולוגיה
מכל מקום בזמן שלך

זה הזמן להתחיל את המסע שלך לעבר העולם הדיגיטלי עם מיטב קורסים אונליין דיגיטליים שיאפשרו לך להכנס לעולם הדיגיטלי

נווה פריצקי מציגה סבסוד 500 ש”ח על קורס קנבה של יעקב צדק

נווה פריצקי קנבה

ככה תלמדו על קנבה עם נווה פריצקי !

עיצוב הוא אחד ממערכות הכישורים החשובות ביותר בעולם של היום. בחלק זה, נחקור את הסיבות שבגללן כדאי ללמוד עיצוב בתוכנת CANVA.

למעצבים יש תמיד ביקוש גבוה ויש הרבה סוגים שונים של מעצבים. חלק מהמעצבים מתמחים בעיצוב אתרים, בעוד שאחרים מתמקדים בעיצוב גרפי. מעצבים יכולים לעבוד עבור חברה בודדת או עבור עצמם כפרילנסרים.

לא משנה איזה סוג מעצב אתה רוצה להיות, חשוב שתהיה לך הבנה טובה של עקרונות וטכניקות עיצוב שונות. כאן נכנסת לתמונה Canva מכיוון שהיא מציעה דרך פשוטה ללמוד על עקרונות העיצוב הללו מאפס מבלי שתצטרך לעבור תוכניות יקרות של בית ספר לאמנות או לשכור מעצב מקצועי לעזרה בכל פעם שאתה צריך קצת הדרכה עם העיצובים שלך.

מעצבים הם האנשים החשובים ביותר בכל תעשייה. הם עוזרים ליצור מוצר שהוא לא רק אסתטי אלא גם פונקציונלי וקל לשימוש. מעצבים מסוגלים לשלב יצירתיות עם כישורים טכניים והכרת הטרנדים העדכניים ביותר על מנת ליצור מוצר שיהיה מוצלח.

תוכנת CANVA היא כלי עיצוב מקוון שניתן לגשת אליו לכל מי שיש לו גישה לאינטרנט. זה בחינם לשימוש אישי ומסחרי, מה שהופך אותו לאופציה מצוינת למי שרוצה ללמוד עיצוב מבלי לבזבז כסף על תוכנות יקרות או קורסים.

תוכנת העיצוב CANVA היא דרך מצוינת ללמוד עיצוב. יש לו ממשק קל לשימוש והוא חופשי לשימוש. הדרך הטובה ביותר ללמוד עיצוב היא לעשות זאת, ו-CANVA מספק הזדמנות מצוינת לכך.

הממשק של CANVA מאוד אינטואיטיבי וידידותי למשתמש. יש לו מערכת גרירה ושחרור המאפשרת לך להעלות תמונות משלך או לבחור מספריית התמונות והגרפיקה החינמית שלה. אתה יכול גם להשתמש בכלי הטקסט עם למעלה מ-300 גופנים, צבעים וגדלים העומדים לרשותך.

נווה פריצקי קנבה במחיר מיוחד לתושבים

תוכן עניינים